Tuesday, September 07, 2010

aku yang hilang

sometimes aku rasa kalau aku tak berhubung dgn faliq, mesti aku lost dalam kekeliruan and kekacauan. kekadang ym dgn jaja buat aku rase ade closeness still dgn life yg semakin lama semakin meninggalkan aku. life kat kl tak semegah macam aku dulu rase. sometimes aku rase time aku balik macam sempat jumpe sape je. tak sempat nak buat aku rase normal sepenuhnya.

kekadang bile email dgn nina, lagi rase macam jauh je. HAHAH. tapi nak kate each time balik aku jumpe die jugak. LOVE YOU NINA.

tapi aku pikir balik; aku punye youth yang semakin diminishing each day ni nak buat ape dgn die. aku nak grow old and filled with regret not spending the time with the people i love back in kl? atau spent working at an unsatisfactory company doing something you despise. same je la kan?

dah. malam ni aku nak makan toblerone ibu bagi sampai habis.

No comments: